مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 10:002023-06-24اقتصادي

فارس من| بهره برداری از تصفیه خانه طول لات تنها راه حل مشکل آب املش است


مدیر امور آب و فاضلاب املش با تأکید بر لزوم تکمیل و راه اندازی تصفیه خانه طول لات برای رفع مشکل آبی شهرستان املش گفت: تنها راه حل رفع مشکل تنش آبی املش و تأمین آب شرب مطمئن برای مشترکین این است که پروژه طول لات تکمیل و وارد مدار بهره برداری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، سامانه در این خبرگزاری ثبت شده بود.

ارسلان قربانی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان املش  در همین رابطه با اشاره به دلایل قطعی آب املش طی روزهای اخیر اظهار کرد: حدود 60 درصد آب شرب شهرستان املش از چشمه سفید آب و 40 درصد آن از طریق 9 حلقه چاه آبی که در منطقه وجود دارد تأمین می شود.

وی با اشاره به اینکه امور آب و فاضلاب به 10 هزار مشترک در املش خدمات رسانی می کند، افزود: 9 حلقه چاه موجود در املش که قرار است مجموعاٌ 40 لیتر در ثانیه نیاز آبی این شهرستان را تأمین کند به دلیل سفره های فقیری که دارند جوابگو نیست همچنین آبی که از سفیدآب به شهرستان املش می رسد 40 لیتر در ثانیه است در واقع با کمبود 20 تا 25 لیتر در ثانیه نیاز آبی مردم تأمین نمی شود.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان املش با اشاره به تلاش شبانه روزی همکاران خود در این اداره برای برقراری تعادل و عدالت آبی در شهرستان تصریح کرد: فعلاٌ سیاست بر این است که فشار آب در مناطق پایین دست شهر املش را کاهش داده تا آب به مناطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| بهره برداری از تصفیه خانه طول لات تنها راه حل مشکل آب املش است

فارس من| بهره برداری از تصفیه خانه طول لات تنها راه حل مشکل آب املش است